چگونه هکر شویم؟
نوشته شده توسط : babak

1-برای هکرشدن(هکر حرفه ای نه Script Kids) شما باید زبان انگلیسی رو در حد تافل بلد باشید.
2.آشنایی با انواع زبان برنامه نویسی در حد حرفه ای به بالاتر.
3.آشنا با انواع سیستم عامل و دانستن نقاط ضعف و قدرت آنها.
4.آشنایی کامل با زبان هابرنامه نویسی تحته وب...
5.آشنایی کامل با انواع باگ ها (Lfi,Sql,Xss,Crlf,و...).
6.آشنایی کامل با مهندسی اجتماعی.
7.آشنایی با انواع پروتکل ها.
8.آشنایی کامل با شبکه و شکافهای موجود در آن.
و.....

توضیحات :
1.زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی جهان پرکاربردترین زبان در هک هست؛بیشتر منابع به زبان انگلیسی هستند،بیشتر باگهایی که در نت موجود هستند به زبان انگلیسی هستند،زبان های برنامه نویسی به زبان انگلیسی هستند،و این امر باعث میشه که بلد بودن زبان انگلیسی در هم به یه امر حیاتی تبدیل بشه.
2.یکی از عوامل مهم در خصوص هکر موفق شدن،آشنایی کامل با اکثر زبان هاست؛همونطوری که خود شما به وفورد دید اکثر هکرهای بزرگ با اکثر زبانهای برنامه نویسی آشنایی کامل دارند و در موقعیت های مختلف با توجه به نوع آسیب پذیری از بین زبان هایی که بلد هستند زبانی رو انتخاب میکنند بهترین نتجیه رو اون آسیب پذیری رو میده؛شما باید قادر باشید که زبان های برنامه نویسی رو یاد بگیرید تا بتونید نیازهای خودتون نسبت به برنامه هایی رو که برای نفوذ احتیاج دارید رفع کنید.
3.شما باید با انواع سیستم عاملها(Linux,Winxp,Nt,me,2000,7)آشنا باشید و برای نفوذ به اون از قدرت و نقطه ضعف اون سیستم آگاه باشید تا بتونید برای نفوذ بهترین گزینه رو انتخاب کنید.
 
4.زبان های برنامه نویسی تحت وب خیلی حساس هستند و یادگیری این زبانها ضروری هست چون معمولا باگها از این جاست که نشر پیدا میکنند.
5.اگه شما این باگها رو یاد بگیرید در نفوذ کردن یاورتون استاده..
6.وقتی که یه سایتی هیچ نوع آسیب پذیری نداره و نمیشه بهش نفوذ کرد،باید از راه مهندسی اجتماعی وارد شد،مهندسی اجتماعی سواد بالایی رو می طلبه و شما باید دیدگاهتون نسبت به همه چیز باز باشه تا بتونید در این زمینه موفق باشید.
7.یکی از عوامل مهم در انتقال اطلاعات پروتکل ها هستند با یه جست و جویه ساده تو نت میتونید مطالب کاملی رو در این زمینه پیدا کنید
8.اگه شما در زمینه NetWorking استاد باشید به راحتی میتونید راهای نفوذ خودتون رو فراهم کنیدو خیلی کارهای دیگه رو میتونید انجام بدین...

شما فقط کافیه در باره این موضوعات جست و جو کنید و بعد مهارتتون رو بالا ببرید،شک نکنید که با این روشها جزوبهترین هکرها خواهید شد.
امیدوارم نکات مفید واقع بشه.
م.و.ف.ق باشید////




:: بازدید از این مطلب : 229
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : شنبه 9 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: